Да си клиент на Виваком е най-кошмарното нещо…

Да си клиент на Виваком е най-кошмарното нещо, което можете да си представите. Ползвал съм услугите на много други доставчици на интернет и цифрова телевизия и почти всички мобилни оператори. Незначителни проблеми съм имал при почти всички, но те се решават моментално, без безкрайни обаждания и чакане на екипи от техници. Ако сте решили да сте техен клиент трябва да се въоръжите с голямо търпение. Проблемите при тях са страшно много и при всички услуги, които предлагат.

Клиенти, които ползват интернета им вече знаят, че е бавен и прекъсва, а ако се развали трудно можете да се свържете с някой, който да го оправи, а техниците се чакат с дни и седмици.

Същото е положението и с цифровата им телевизия, работи, докато си тръгнат монтажниците, а след тях започват проблемите. Изчезват канали, лошо качество и всичко друго, за което се сетите. Чакате да свърши лошото време, а ако продължи няколко седмици, гледате размазана картина.

Аз както много хора се подлъгах от примамливите оферти и достъпните цени, а също така и от това, че получаваш много услуги от един оператор. Бях доволен от всички доставчици, преди това, независимо, че от едни ползвах интернета, а от други цифрова телевизия. Чакам с нетърпение да ми изтече договора с Виваком, за да се върна при тези, които ползвах преди, за да знам, че получавам качествени услуги и адекватна поддръжка.

Вашият коментар